Thursday, February 12, 2009

lompat2..

dulu ada orang nak main lompat2...dia kata lompat2 leh dapat hadiah besar.tak salah nak main lompat2 ni dia kata.

lepas tu hari nak main tu,tangguh skejap sebab tak ramai nak main.

pastu dia tangguh lagi.

lama gak la diam...........................................................................................................

.........................................................................................................................................

.........................................................................................................................................

tiba2 ada orang lain lak nak main lompat2.dia orang nak jugak hadiah besar.tapi dia orang main lompat sikit2 je..xbanyak.yang penting dia orang dah main.dapat la hadiah jugak.


tiba2 orang yang awal2 nak main lompat2 tu marah..dia kata salah ni main lompat2.tak boleh bagi hadiah besar.hadiah kecik pon tak boleh.



APE CER BEB??

6 comments:

-rye- said...

oh paden kau xperlu baca pun post2 aku kt blog tu sbb labelnye pun dh terang2 merapu...

lompat si katak lompat

ah those politicians !
kau org punye perut sume boroi
tah apehal la ahli politik dinamakan wakil rakyat padahal dorg wakil perut sendri kot...

btw, anak zambry abd kadir tu dak skul aku kot..dgr2 cte anak sdara dia staroba..hahahaha..n anak dia pon 'lompat' gak...uhuk2 ada kaitan kah???

Burger Dale said...

aah pakcik die ar tu zambry tu.anak die sape lak?lompat ape lak eh?haha

-rye- said...

anak dia 2 orang skola aku..satu yg batch aku tp sbnrnye 'lompat'..PTS..lg sorang kakak dia...ni nanti ade plak pilihan raya kan...ade adun meninggal...ish3 perak tanah tempat aku dilahirkan...cenggini la...yg org politik duk sibuk pk 'lompat2'..ekonomi terencat x pk pule...

Burger Dale said...

orang malaysia suka berpolitik?season politik xpenah habis..keja xjalan pon.haram btui la..

Unknown said...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

hadio said...

lompat klas xpe kn? lalala

Related Posts with Thumbnails