Sunday, July 27, 2008

BATANG RIA@JOYSTICK

setelah begitu tensen x dapat maen game ENEMY ENGAGED 2 dgn sempurna..aku telah bertekad untuk memiliki sebatang BATANG RIA@JOYSTICK baru memandangkan batang riaku yang lama tak padan dengan PC aku..pilih punye pilih kat yik foong,aku amek je la yang murah sementara nk jumpe batang ria yang lebih berkualiti macam microsoft punye.skarang ni takat nk lepas nafsu je.jenama yg aku sapu tu aku pon xpnah dgr..tapi sah2 China mari..name die BOXKER.cam boxer je..ni lah rupenye batang ria baru ku..BOXKER USB-8858 'FLIGHT SHOCKER'..jangan memain beb..leh gegar2 tu..RM49.00 sahaja di yik foong.Game2 dijual berasingan.warranty apek cashier kedai tu 1 month.driver ade skali..dun wori..sangat2 senang nk configure.kelemahan die..TAK ERGONOMIC.saket tangan siot maen lame2.so tak leh hardcore sgt.die suruh study la tu..heheh

3 comments:

FarA said...

lol. why on earth u call ur joystick batang ria? :D funny la.

Burger Dale said...

we call that direct translation.wee~=D

ARM said...

Hi I have the same Joystick but not able to find the appropriate driver (Win XP) any help ?
aymen.abderrahmen@g_ail.com

Related Posts with Thumbnails