Saturday, August 30, 2008

trip to london

aku nak cite la sket pengalaman semasa pegi melawat negara orang di eropah.dah lame dah aku pegi.tak ingat lak tahun mane.xkesah la. aku pegi besama2 famili.ye lah muda2 ni mane ade duit nk pegi sorang2.aku xtau cmne nk terangkan ape aku buat kat sana.mayb gambar2 boleh assist aku.tiba di Heathrow International Airport. antara airport tersibuk dan agak usang la jugak yang pernah aku sampai.security yang agak kerek and tengok senget je kat orang2 asia.ceh airport pon buruk.sumpah KLIA menang dengan bergaya kalau ade pertandingan airport.hehe

igt siti je dah smpai Royal Albert Hall?aku pon dah sampai gak la.nak saja aku vandal nama aku kat tiang die tu.tapi tu aku rase2 hanyalah aktiviti org tak bertamadun.

junksale di kota london.sume bende terpakai leh cari.barang2 pc banyak gile.murah2 je.ade ke satu pc dorg leh jual seratus pound(tolong jangan convert la..).murah2..

bergambar dengan Hitler di Madame Tussaud's museum. agak real la Hitler ni.

Ni pulak xkan xknal?Einstein2..knape la complex sangat teori2 ko ni..susah aku nk blajanye.

kuda guard ni agak bahaya.suka menggigit.aku dan kakak aku mengambil risiko bergambar dgnnya.kalau tengok betul2,papan tanda tu tulis lebih kurang camni la."beware,the horse may bite"

ada banyak lagi tapi aku xlarat nk upload semua.kalau korang ada duit2 lebih tu,boleh la pegi ke london.best gak la situ.orang melayu pon banyak sana.takde susah kalau2 sesat. >_O

5 comments:

FarA said...

woot!
paden and london!
haha.
(x ingat la thn mane) <-- lol

compare2 skit ur gmbr dgn my bro's.
hah. Si Madame Tussaud sama! =p

Burger Dale said...

hehe ur bro study @ london ke fara?neway u should go too.

Abir Abhar said...

london
wahaha

tahun bila pegi?
mana tau terserempak ke kat sana..
weee

-rye- said...

ah,poyotito je abir terserempak!!bile agaknye aku nk sampai sana..hurm.hurm.hurm..*berangan-angan*

[z@ck] said...

nice pic..
sronok nya dia..
da smpi london da..

Related Posts with Thumbnails