Tuesday, September 9, 2008

gila kentang

aku dah lama ketagih mnde ni..tapi tak la sampai seteruk sekarang ni..kalau boleh hari2 nk mende tu..gian gle..apekah bende itu?adakah ianya rokok?dadah?marijuana?ataupon seks??tidak2..itu semua bukanlah apa yang aku ketagihkan..yang aku ketagihkan ialahh...


kerepek kentang a.k.a potato chips...adakah mereka letak nikotin di dalamnya sehingga aku ketagihan begini?nampaknye aku kena cari alternatif yang lebih sihat daripada kerepek2 MSG ni..macam mane pon bende ni sangat2 la sedap sehingga aku sorg leh habiskan satu canister dalam masa 30minit.hehe..anda2 sekalian pon cuba la makan.tapi cari yang ade cap halal ok?Mr Potato dgn Jacker mmg ade tanda halal.aku dh check banyak kali.=D

P/S: Pringles tiada tanda halal..jadi keraguan terserlah..makan ikut risiko sendiri

No comments:

Related Posts with Thumbnails