Friday, September 12, 2008

tag;in my point of view

mostly blog2 dak2 yang aku slalu baca ade tag.tag sana tag sini.ade yang panjang satu page blog tuh.peh..so aku nk kongsi pendapat aku tntang tag2 ni..

1)aku rasa tag ni memadatkan page blog (klu yang panjang2 ar)

2)sebagai blogger yg bercita2 mengurangkan post tentang personal life(esp relationship) aku kepada tahap maksimum,aku rasa tag berupaya menggagalkan misi aku dgn soklan2 cepu platinum tentang personal life kita.

3)tag2 berunsur pendapat2(maybe general knowledge,politic) bru aku bole mempublishkn ia tanpa rasa ragu ragu.

4)kalau buat,aku rasa banyak guna masa. tak buat,ade yang terasa.hm2..

so kepada blogger2 yang bace2 post aku ni..klu ade tag yg bersesuaian barulah tag aku.klu yang tag2 normal aku agak berat sket.rye nye tag tu pon aku wat sbb aku rse die dah banyak kali suroh buat.haha..

2 comments:

-rye- said...

tag ni salu org buat kalau dh xde benda nak post sbb xde isu menarek utk dikongsi tp tangan tu gatal gak nak post kat blog...tp, mcm yg ko kata..certain tag tu leh mengexpose hal2 personal dan mungkin tidak wajar utk dipamerkan..terpulang sebenarnya nk wat ke x, setiap org ada perspektif tersendiri..tp jgn igt kau akan terlepas,,ha ha ha.kau still akan di tag sama seperti usop n azwan yang memang TIDAK AKAN BUAT TAG..ha ha ha..sbb selalunya bila sampai turn aku utk tag org, sume dh kena tag melainkan korg2 ni sbb sume dh tahu korg xkan wat tag..
:))

Burger Dale said...

cit..patut la kami slalu jadi mangse.haha

Related Posts with Thumbnails